Mare parte din succesul unui eveniment (precum onomastică, zi de naştere, tăierea moţului sau altele) este oferit de profesionalismul organizării: de la nivelul de pregătire al personalului şi viteza de reacţie până la dotările locaţiei, cu toţii sunt factori ce pot asigura succesul unui astfel de eveniment.
Experienţa de peste 10 ani în organizarea de evenimente private ne recomandă drept alegerea optimă pentru o nuntă în Timişoara.
Printre avantajele organizării unui eveniment privat în Timişoara Hotel Oxford se numără:
- restaurantul modern, cu o capacitate de 50 de persoane, cu specialităţi din bucătăria tradiţională şi cea internaţională
- meniul special propus, adaptat fiecărui eveniment
- capacitatea de cazare de 50 de locuri, în camere spaţioase, cu balcon, minibar şi aer condiţionat
- internet wireless disponibil în toata locaţia şi locuri de parcare
- zona de terasă retrasa, pentru organizarea unor evenimente outdoor
- experienţa personalului
- accesul rapid către drumul european, aeroport şi gară
Adiţional, putem include în pachetul de botez organizarea unor activităţi outdoor sau indoor, cu personal calificat.
Ne-ar face mare placere să găzduim evenimentul dumneavoastră. Ofertele se transmit la cerere, în acest sens vă invităm să completaţi formularul de mai jos: