Când este business, lucrăm. Când este petrecere, ne distrăm! Vă invităm la Hotel Oxford Timişoara pentru organizarea petrecerilor de firmă.
Experienţa de peste 10 ani în organizarea de team-buildinguri, workshopuri, conferinţe şi alte tipuri de evenimente business ne recomandă drept alegerea optimă pentru organizarea unui astfel de eveniment în Timişoara.
Printre avantajele organizării unei petreceri de companie în Timişoara la Hotel Oxford se numără:
- restaurantul modern, cu specialităţi din bucătăria tradiţională şi cea internaţională
- terasa cu o capacitate de 50 de persoane
- capacitatea de cazare de 50 de locuri, în camere spaţioase, cu balcon, minibar şi aer condiţionat
- terasă cu o capacitate de 50 de persoane, pentru organizarea unor evenimente outdoor
- internet wireless disponibil în toată locaţia şi locuri de parcare
- experienţa personalului
- proximitatea de zona de business, accesul rapid către drumul european, aeroport şi gară
Adiţional, putem include în pachetul de petrecere corporate Timişoara organizarea unor activităţi outdoor sau indoor, cu personal calificat.
Ne-ar face mare plăcere să găzduim evenimentele de business ale companiei dumneavoastră. Ofertele se transmit la cerere, în acest sens vă invităm să completaţi formularul de mai jos: