În derularea unui team-building, o componentă foarte importantă o reprezintă partea ‘nevăzută’, cea organizatorică: servirea profesionistă, asigurarea echipamentului necesar, abordarea adecvată a fiecărei noi situaţii sunt elemente cheie ce pot asigura succesul unui astfel de eveniment. Experienţa de peste 10 ani în organizarea de team buildinguri în Timişoara şi alte tipuri de evenimente business ne recomandă drept alegerea optimă.
Între avantajele organizării unui astfel de eveniment business la Hotel Oxford se numără:
- trei săli de conferinte:
- sală de conferinţe cu o capacitate de 15-20 locuri
- sală de conferinţe cu o capacitate de 20-30 locuri
- sală de conferinţe cu o capacitate de 50-80 de locuri
- sălile sunt dotate cu video-proiector, flipchart, laptop, consumabile
- sălile pot fi modulate în orice structură doriţi pentru desfăşurarea evenimentelor aferente
- capacitatea de cazare de 50 de locuri, în camere spaţioase, cu balcon, minibar şi aer conditionat
- restaurantul modern, cu o capacitate de 80 de locuri, cu specialităţi din bucătăria tradiţională şi cea internaţională
- terasă cu o capacitate de 50 de persoane, pentru organizarea unor evenimente outdoor
- internet wireless disponibil în toată locaţia şi locuri de parcare
- experienţa personalului
- proximitatea de zona business, accesul rapid către drumul european, aeroport şi gară
Adiţional, putem include în pachetul de evenimente business organizarea unor activităţi outdoor sau indoor, cu personal calificat.
Ne-ar face mare plăcere să gazduim evenimentele de business ale companiei dumneavoastră. Ofertele se transmit la cerere, în acest sens vă invităm să completaţi formularul de mai jos: