Experienţa de peste 10 ani în organizarea de training-uri, workshopuri şi alte tipuri de evenimente business ne recomandă drept alegerea optimă pentru organizarea unui training în Timişoara.
Între avantajele organizării unui astfel de eveniment la Hotel Oxford se numără:
- trei săli de conferinte:
- sală de conferinţe cu o capacitate de 15-20 locuri
- sală de conferinţe cu o capacitate de 20-30 locuri
- sală de conferinţe cu o capacitate de 50-80 de locuri
- sălile sunt dotate cu video-proiector, flipchart, laptop, consumabile
- sălile pot fi modulate în orice structură doriţi pentru desfăşurarea evenimentelor aferente
- capacitatea de cazare de 50 de locuri, în camere spaţioase, cu balcon, minibar şi aer conditionat
- restaurantul modern, cu o capacitate de 80 de locuri, cu specialităţi din bucătăria tradiţională şi cea internaţională
- terasă cu o capacitate de 50 de persoane, pentru organizarea unor evenimente outdoor
- internet wireless disponibil în toată locaţia şi locuri de parcare
- experienţa personalului
- proximitatea de zona business, accesul rapid către drumul european, aeroport şi gară
Adiţional, putem include în pachetul de training Timişoara organizarea unor activităţi outdoor sau indoor, cu personal calificat.
Ne-ar face mare plăcere să gazduim evenimentele de business ale companiei dumneavoastră. Ofertele se transmit la cerere, în acest sens vă invităm să completaţi formularul de mai jos: