CONFERINTE ÎN TIMISOARA

Organizare impecabila, servicii complete, evenimente business de succes

În derularea unor conferințe de succes o componentă foarte importantă o reprezintă partea ‘nevăzută’, cea organizatorică: servirea profesionistă, asigurarea echipamentului necesar, abordarea adecvată a fiecărei noi situaţii sunt elemente cheie ce pot asigura succesul unui astfel de eveniment. Experienţa de peste 10 ani în organizarea de conferințe în Timişoara şi alte tipuri de evenimente business ne recomandă drept alegerea optimă.


Între avantajele organizării unui astfel de eveniment business la Hotel Oxford se numără:


  • trei săli de conferințe
  • capacitatea de cazare de 50 de locuri, în camere spaţioase, cu balcon, minibar şi aer conditionat
  • restaurantul modern, cu o capacitate de 80 de locuri, cu specialităţi din bucătăria tradiţională şi cea internaţională
  • terasă cu o capacitate de 50 de persoane, pentru organizarea unor evenimente outdoor
  • internet wireless disponibil în toată locaţia şi locuri de parcare
  • experienţa personalului
  • proximitatea de zona business, accesul rapid către drumul european, aeroport şi gară


Ne-ar face mare plăcere să găzduim evenimentele de business ale companiei dumneavoastră. Ofertele se transmit la cerere, în acest sens vă invităm să completaţi formularul și va vom contacta în cel mai scurt timp.

CERERE ORGANIZARE CONFERINTE

Contact Us

Contacteaza-ne acum
Share by: